Logo text

Skyrim
Koulistické dojmy

G
12 12 2011

Hlásím se z platinového hájemství, kde propukla obrovská epidemie dřepění a čumění do televize. Pět dní jsem nebyl spatřen. Nakupovat chodí pes.

Tohle není žádná recenze ani žádný jiný spanilý publicistický útvar. Tohle je neředěná óda na radost ze Skyrimu, tohle je chvalozpěv přehlcenosti.

Jsem ve Skyrimu 50 hodin a pořád mám pocit, že jsem ani nezačal. Je to hypermasivní produkt, s tunami hratelnostních vrstev. Člověk chodí a kochá se. V Oblivionu jsem měl pocit, že většina designu a vymodelování prostředí trpí generickou repetitivností. Vypadá to, že bozi z Bethesdy si byli této slabiny vědomi a vrátili úder hroznou vypiplaností. Vlezete do baráku a zíráte na detailní interiér, který působí živým dojmem. Každý dungeon je jiný a překrásně individuálně navržený. Krajina je malebná až do prdele, to se těžko popisuje a hodiny užasné hudby, kterou napsal Jeremy Soule.

Bethesda je úchvatné studio, které se věnuje vytváření otevřených masivních her pro jednoho. Nelze dělat nic jiného, než je milovat. Skyrim musí být hrán, vyžaduje vaši pozornost. Je potřeba s ním být v kontaktu.

ďurech