Logo text

Kidult vs. Marc Jacobs

GR
15 05 2012

Posledním místem, kde Kidult s hasičákem v ruce vyjádřil svůj názor na luxusní módní domy, se stal obchod Marka Jacobse v newyorské čtvrti SoHo. Přes Jacobsovu pobočku na Mercer Street se v barvě hot pink objevil Kidultův tag ART. Na to ale Marc Jacobs pohotově zareagoval. Než byl tag odstraněn, Jacobs ho vyfotil, fotku nechal natisknout na tričko a uvedl tak novou limitovanou edici.

Trička jsou k dostání v jedné velikosti, pouze v růžové barvě a je na nich fotografie výlohy obchodu s Kidultovým tagem. Pod fotkou je nápis Art by Art Jacobs, což odkazuje na levnější řadu Jacobsových produktů pojmenovanou Marc by Marc Jacobs. Cena trička však této kategorii neodpovídá. Jacobs novinku uveřejnil na twitteru s popisem Available now for $689. Signed by the artist, $680.

Spekuluje se, zda celá akce nebyla domluvená. Reakce Kidulta na Jacobsově twitteru tomu však nenasvědčuje: “… ??? LET´S PLAY, but we don´t play the same rules!”

Kidult se v médiích proslavil tagováním hasičským přístrojem naplněným barvou přes luxusní módní obchody v Paříži. Mezi nimi jsou Celine, Supreme, Kenzo, Hermés, Christian Louboutin nebo Louis Vuitton, jehož kreativním ředitelem je právě Marc Jacobs. Kdo vyhrál tohle kolo, je však asi jasné.

Sledujte fotky ilustrující některé další způsoby Kidultova sabotování módních domů. Například když rozdával trička s pozměněným logem Hermés nebo jak po úpravě reklamního plakátu modelka zdraví bývalého kreativního ředitele Dioru Johna Galliana, který dostal výpověď po obvinění z antisemitských výroků.

Leny